loader

Otel CRM-Misafir İlişkileri Yönetimi

Misafirlerinizi Şımartmanın Yollarını Keşfedin

  • Mektuplar (Welcome, ThankYou, Kutlamalar,...)
  • Misafir Talepleri ve İlgili Görevler
  • Anketler (Inhouse, Kiosk, Web, Mobil)
  • Şikayet Yönetimi
  • Merkezi Misafir Profilleri ve Diğer Bilgiler

Otello CRM ile misafire dair istediğiniz her türlü bilgiyi kayıt edip, istediğiniz anda bunlara kolayca ulaşabilir, bu bilgileri kullanarak; konaklaması boyunca misafir memnuniyet derecenizi üst seviyelere çıkarabilir, raporlar, istatistikler alabilir, misafiriniz ile mektup, kart, SMS veya E-Mail ile iletişim kurabilirsiniz.
Bir otelci için CRM, büyüyen ve otele değer katan misafirleri korumayı ve genişletmeyi amaçlayan bir iş felsefesidir. Yani bir otelin, en önemli öz varlığı olan misafir tabanı üzerinde en yüksek kazancı sağlaması için kullanılan metodların tümüdür. Misafir memnuniyeti eski bir kavram olmasına rağmen bu konuyu günümüzde bu kadar önemli yapan şey globalleşen dünyada otellerin değerinin, elde ettikleri kardan çok elde ettikleri toplam misafir memnuniyetiyle ölçülmeye başlanması olmuştu.
Misafire dair her türlü bilgi ile standart konaklama, harcama ve kişisel bilgilerin ötesinde, spa’da aldığı masajlar, doldurduğu anketler, tercihleri, istekleri, şikayetleri, restoran ve barlarda tercih ettiği yiyecek ve içecekler, sosyal medya hesapları, sosyal medyadaki hareketleri v.b. günümüzde anlam ifade edebilecek her türlü bilgi, tek bir yerden takip edilebilmektedir. Daha da önemlisi, tüm bu bilgiler üzerinde her türlü analizi yapabilir, entegre e-mail yönetim sistemi ile otomatik veya tercihli kişiselleştirilmiş iletişim kurarken, yine bu modülden ayrı bir panele girmeden, mesajlarınızın ulaşıp ulaşmadığını, okunma sayısını, eğer barındırıyorsa mailde linkte kaç defa tıklandığını görebilirsiniz.
CRM kapsamındaki anket yönetimi ile de hem iç, hem de dış anketlerinizi yönetebilirsiniz. Kiosk, Web veya mobil cihazlardan anket girdirebilir, anket cevaplarından anında departman veya kişilere görevler oluşturabilir, şikayet söz konusu ise, ilgili departmanlar ile şikayeti sonuçlandırıp misafire geri besleme yapabilirsiniz.
Grup oteller için, hangi önbüro programını kullanılırsa kullanılsın, limitsiz entegrasyon olanakları ile, bütün bu bilgileri merkezi bir veri tabanında toplayabilir, web ve mobil arayüz ile tüm departmanların kullanımına sunabilirsiniz.

Misafir, Satıcı, Acente/Şirket, Personel ve Fihrist kayıtlarına her türlü bilgiye göre filtreleme ile Toplu Etiket basımı, E-Mail ve SMS gönderimi. Kategorilere göre ayrımlı sınırsız istek, özellik, tercih v.b. her türlü serbest misafir bilgisi kayıt edebilme ve bunlara kolay erişim.

Her türlü soru ve cevap şekli ile anketler tanımlayabilme, web, kiosk veya PC’den sonuçları kayıt etme ve istatistikleme. Tanımlanmış kurallara göre konaklayan veya özel misafirler için mekan rezervasyonları oluşturabilirsiniz.

Misafir Bilgileri ve İstek / Şikayetleri

  • Standart kimlik, fatura, adres, telefon, kredi kartı, dil, meslek, grup bilgileri
  • Kategorileri ayrımlı sınırsız istek, özellik, tercih v.b. her türlü misafir bilgisi kayıt edebilme ve bunlara kolay erişim
  • Soru-Cevap, bilgi kaydı, anket formatı v.b. her türlü şekilde sınırsız detayda bilgi kaydı
  • Her bir misafir için sadece cevaplandırılmış soruları veya bilgi girilmiş alanları gösterme
  • Şikayet takibi (Takip eden, sonuç, maliyeti)
  • Misafir Özel isteklerinin takibi, bunların departman, saat ve tekrar etme özellikleri ile planlaması, bu isteklerin maliyet analiz-istatistikleri
  • İstek ve şikayetler için çoklu görevlendirme, bunlara ayrı ayrı görev açıklaması ve otomatik E- Mail/SMS bilgilendirmeleri
  • Rezervasyon, konaklama, harcama v.b. sistem bilgilerine göre otomatik güncellenen istatistikler (Son oda numarası, konaklama tarihi, ziyaret ve konaklama sayısı, harcama toplam veya ortalaması, v.b.)
  • Girilmiş olan tüm bilgilere göre serbest ve esnek raporlama
  • Misafirin konaklama, rezervasyon, harcama, cari hesap, şikayet, tercihler, istekler, sağlık işlemleri, anket v.b. tüm bilgilerine detayları ile tek ekrandan erişim
  • Mobil cihazlar üzerinden takip ve bilgi girişleri

Toplu İletişim

  • Misafir, Satıcı, Acente/Şirket, Personel ve Fihrist kayıtlarına Toplu E-Mail ve SMS gönderimi
  • Mükerrer Misafir Kartları için her türlü kritere göre kontrol ve bulunan kartları tek bir kartta tüm bağlı bilgileri ile birlikte otomatik birleştirme imkanı
  • Misafire otomatik adres etiketi basabilme
  • SMS gönderimi için tanımlanan cep telefonu kodlarına göre numaraların bilgilerin kayıt sırasındaki şeklinden bağımsız olarak otomatik olarak sadece geçerli GSM numaraları bazında ayıklanabilmesi
  • Tüm telefon numarası alanlarındaki GSM numaralarını ayıklayabilme
  • Misafir ad, soyad, şehir, ülke, uyruk, grup, meslek, firma, doğum tarihi, konaklama tarih ve sayısı, ziyaret sayısı, oda ücreti, harcama toplamı v.b. kriterlere göre arama yapabilme
  • Özel sorgulama yapabilme (sisteme kayıt edilmiş tüm bilgilere göre misafir sorgulaması, örneğin restorandaki şarapları talep etmiş tüm misafirler)
  • Arama sonuçlarından sadece konaklayanları ayıklama
  • İşletme standartlarına göre oluşturulmuş mesaj şablonları ile kişiye özel toplu mesaj oluşturabilme (Kişinin Adı soyadı ile hazırlanmış bayram veya yılbaşı kutlama mesajı gibi)
  • Mesajları gönderimden önce önizleme ve kontrol etme
  • Misafir ile ilgili tüm iletişim arşivine erişim (gelen mesajlar, giden mesajlar v.b.)

Anketler

  • Standart anket haricinde istenilen sayıda farklı nitelikte anket tanımlama
  • Anket sorularını kategorileri bazında gruplama
  • Her türlü soru ve cevap şekli tanımlayabilme (çoktan seçmeli, tarih, tek seçimli, kısa veya uzun yazı, rakam, v.s.)
  • Soru şablonları tanımlayabilme kolaylığı sayesinde çok iyi-iyi-vasat-kötü-çok kötü gibi çoktan seçmeli sorulara tek tek cevap türü tanımlamak zorunluluğunun olmaması
  • Anket yerleri tanımlama ve sorgulaması
  • Anketi kompakt veya web arayüzü ile doldurabilme seçenekleri (Misafire e-mail olarak gönderilebilir veya ayaklı kiosk terminaller ile de doldurulabilir)
  • Misafire özel anket e-maili oluşturabilme, gönderme ve anketin misafir tarafından doldurulmasını müteakip anında lokal sisteme kaydı
  • Anketi misafir bilgisi ile birlikte veya anonim doldurabilme imkanı
  • Çoktan seçmeli anket sorularını istenilen tarih aralığında toplu olarak tek sayfada raporlayabilme, bu raporda soru, departman ve işletme bazında başarı yüzdeleri
  • Soru bazında hedef başarı belirleyebilme ve bu başarıdan sapmaların otomatik olarak belirlenmesi
  • Anket yorumlarının misafir ve soru bazında ayrıca raporlanabilmesi (Şikayet edilen konu ve departman ayrımları)
  • Anket sonuçlarının sayı-puan tabloları veya grafik olarak ayrıntılı olarak raporlanabilmesi

Mekân Rezervasyon

  • Konaklama yapan misa rler veya özel misa rlere rezervasyon alabilme imkanı
  • Kayıt ekranı üzerinde misafirin dil, uyruk, grubu, konaklama tarihleri v.b. tüm bilgilere anında erişim
  • Kayıt ekranı üzerinde misafirin tüm mekanlar veya seçilen mekan için yaptırmış olduğu rezervasyonları görebilme
  • Kayıt ekranı üzerinde tüm mekanların seçilen tarih için kapasite ve doluluk bilgilerine erişim
  • Kayıt sonrası misafire diline göre otomatik hazırlanan mekan rezervasyon belgesi dökümü
  • Mekan rezervasyonlarının toplu olarak izlenebildiği her türlü tarih seçenekli Mekan Tablosu

Sağlık Hizmetleri

  • Misafirin revir ve sağlık merkezindeki işlemlerinin kaydı
  • Şikayet, teşhis ve hikayesi
  • Sağlık durumuna dair sınırsız not
  • Rezervasyon, misafir tarihçeden v.b. ilgili her ekrandan bu bilgilere erişim

Avantajlarınız

  • Misafire ait tüm bilgiler tek ekranda
  • Toplu/Kişisel mail gönderimleri
  • Misafir şikayetleri/yorumları
  • Konaklama öncesi ve sonrası iletişim(Welcome, ThankYou, Kutlamalar,...)
  • Mobil/Web Misafir panelleri, tüm cihazlardan kolay kullanım
  • Misafir tercihleri
  • Merkezi misafir profilleri ve diğer bilgiler
  • Akıllı veri toplama
  • Anketler (Inhouse, Kiosk, Web, Mobil)
  • Her soru için farklı puanlama imkanı
  • Tüm yönleriyle şikayet ve talep yönetimi
  • Her birimden misafir veri tanımlama imkanı (Satış, Spa, F&B,...)

Bilgi Talep Formu



Bu sayfayı inceleyen ziyaretçilerimiz aşağıdaki sayfalara ilgi gösterdi...