loader

Sadakat Yönetimi

Sadakat Yönetimi modülümüz ile konaklama sektörü içerisindeki rekabette bir adım öne geçebilirsiniz. Sadakat yönetimini sadece büyük tesislerin gerçekleştirebileceği dev yatırımlar gerektiren projeler olmaktan çıkarıp, küçük ve orta boy işletmelerin de gerçekleştirebileceği bir sistem haline dönüştürdük. Bu sayede tesisinize daha fazla ilgi çekerken aynı zamanda verdiğiniz hizmetlerin de daha değer kazanmasını sağlayacaksınız. Müşteri sadakat döngüsü, hem işletmeniz hem de misafirleriniz için çift taraflı kazanımlar sağlayacaktır.

İşletmenize Özel Loyalty Kurgusunu & Programını nasıl planlarsınız?

Veri Ambarı Yapılandırma

İlk önce işletmenin ihtiyaçlarına uygun olarak, farklı kanallardan gelen farklı misafir verisinin ne şekilde içeriye alınabileceğine karar vermek ve teknoloji ile bu yapıyı uygulamak gerekir.

Veri Madenciliği

Kullanılan PMS sistemindeki misafir verisi incelenmeli, temizliği yapılmalı ve mükerrer veri birleştirerek elimizdeki misafir bilgisi daha kullanışlı hale getirilmelidir.

Segmentasyon

Segmentasyona girdi oluşturacak misafir değer ve davranış boyutları belirlenerek, müşteri odaklı veri kümelerini oluşturulmalıdır.

Segment Stratejilerinin Geliştirilmesi

Misafir değerinin artırılması, diğer bir değişle müşteri kazanımının yönetilmesi için, her bir segmentte bulunan misafir gurubuna özel ürün ve hizmetler belirlenmelidir.

Sadakat Programı

Belirlenmiş olan Sadakat Programı hedef ve stratejilerine uygun, detaylı iş planı ile anahtar süreç, organizasyon ve teknoloji altyapısı oluşturulmalı, uygulama planı ve performans ölçümleri yapılmalıdır.

Tesisinizin sadık misafirleri sadece satışınızı artıran kişiler değil, bunun yanında tavsiyeleriyle markanız ile ilgili pozitif tanıtım yapan marka elçilerinizdir. Elbette bu sadakati sağlayabilmeniz için ilk planda misafir memnuniyetini sağlamanız gerekir. Misafir memnuniyetine giden yolda da en büyük yardımcınız sizlere sunduğumuz sadakat yönetimi merkezli yazılım çözümlerimiz olacaktır.

  • Misafir merkezli operasyon ve veri akışı
  • Her türlü harcamadan bonus kazanma imkanı
  • Kazanılan bonusların grup bünyesindeki diğer tesislerde de harcanabilmesi
  • Dış bonus sistemleriyle çift yönlü veri değişimi ve entegrasyon imkanı
  • Uzun veya kısa dönem üyelik
  • Konaklama ve her türlü harcamalarda esnek ve takip edilebilir indirimler
  • Harcama/Konaklama bazlı misafir kategorizasyonu
  • Bonus harcamaları için otel içerisinde sınırsız ya da sınırlandırılabilir satış noktası/aktivitesi/departmanı
  • Bonus harcamaları için Deadline tanımlamaları
  • Ön kredili bonus tanımlamaları
  • Misafire özel indirim ve bonus kazanma oranları
  • Satın alma davranışlarının analizi ile misafirlerin davranış ve değerlerine yönelik kampanyalar oluşturma imkanı

Loyalty Management Yardımıyla,

  • Misafirlerinizi daha iyi tanıyabilir,
  • Hangi misafirin işletmenizden ne kadar alışveriş yaptığını görebilir,
  • Misafirlerinizin sizden alışveriş yaptıkça bonus kazanmalarını sağlayabilir,
  • Kişiye özel indirim oranları ve bonus kazanma oranları belirleyebilirsiniz.

Bilgi Talep Formu



Bu sayfayı inceleyen ziyaretçilerimiz aşağıdaki sayfalara ilgi gösterdi...