loader

Dilara Selimoğlu Özürün
Yön. Kur. Bşk. Vekili
Assos Eden Group Hotels

1986 Yılından bugüne turizm sektöründe hizmet veren Rezervasyon ve Satış Ofisi İstanbul’da bulunan Assos Eden Group Hotels ( Assos Eden Gardens Hotel – Assos Eden Beach Hotel – Assos Nazlıhan Hotel – Assos Nazlıhan SPA Hotel ) olarak 2016 yılından beri Hotech firmasına ait Amonra Yazılımını kapsamlı olarak kullanmaktayız.

Yönetimi merkezi sisteme odaklamak ve kontrolü nerde olursak olalım sağlayabilmek adına bize inanılmaz yardımcı olan yazılım, raporlama konusunda bizi belirli kalıplarda hareket etmeye zorlamadan oldukça esnek şekilde sistemi sorgulamamıza müsaade eden çok başarılı bir program .

Tesislerde çeşitli yazılımlar kullanıp Merkez Ofisimizde manuel olarak takip ettiğimiz tüm detaylarımızı direkt sistem üzerinden kilometrelerce ötede olan Tesislerimizde anında çalışabildiğimiz için çok mutluyuz.

Ayrıca 7/24 istenildiği zaman ulaşılabilinen destek ekibi sayesinde tüm içinden çıkamadığımız sorunlarımıza sınırsız ve kusursuz hizmet vermelerinden dolayı kendilerine çok teşekkür ediyoruz.

Serdar YILDIZ
Yönetim Kurulu Üyesi
Narven Termal

Şirketimizin ön büro, harcama noktaları, spa merkezleri, satın alma, housekeeping, F&B, cost control alanlarında otel yazılımı olarak Hotech firmasına ait AmonRa Yazılım'ın "RaFront","RaBack" ve "RaPOS" uygulamaları kullanılmış olup bu sayede operasyonel iş yükü hafifletilmiş, kontrol ve verimlilik arttırılmıştır.

Hotech Yazılım'e katkılarından dolayı teşekkür eder, başarılarının devamını dileriz.

Gürkan ÇANGA
Genel Müdür
Meroddi Hotels & Apartments

2012 yılından itibaren Galata’da 5 ayrı binada ve 2 ayrı resepsiyon ile faaliyet göstermekte olan otellerimizde Ağustos 2014 tarihinden bugüne Amonra Otel Yazılımını kullanmaktayız.

Resepsiyon görevlilerimiz tarafından eğitimlerle start alan ilk kullanım gününden başlayarak gerek kullanım kolaylığı ve gerekse operasyondaki kolay ulaşılabilirlik açısından bizden tam not almaktadır. Otelcilikte en önemli unsurların başında, misafir/müşteri ile yüz yüze geldiğiniz ilk andan itibaren c/in işlemlerine başlayıp-tamamladığınız süre ne kadar kısa ise ve gelen misafiri en kısa zamanda odasına yerleştirebiliyorsanız işin en başında alacağınız intiba ve not o kadar iyi olmakta. Daha önce farklı bir program kullanan grubumuz Amonra’ya geçtikten sonra bu konuda üst seviyede misafir memnuniyet sağlamış bulunmaktadır.

Turizm sektöründe bizler, geçmiş istatistikler ve gelecek öngörüleri ile yön bulmakta ve hedefler oluştururarak faaliyette bulunmakta/yaşamaktayız. Bunda da en önemli unsurlardan biri otelcilik yazılımının kullanım kolaylığı ve bizlere sunduğu detaylı rapor formatları olmakta. Amonra, bu konuda inanın kullanmak istediğimizden çok daha fazla olanağı sunan bir yazılım. Amonra’da her işletmenin kendi ihtiyacına göre belirleyebildiği modüller arasında bizim için en önemlisi tabi ki Ön Büro modülü. Her adımda işletmenin anlık ve daha sonraki ihtiyaçları düşünülerek dizayn edilmiş, geliştirilmiş bir modülden daha fazlasını beklemek bir abartı olur. Standart raporların dışında kişiye özel raporların oluşturulması, dışa veri-rapor aktarımı, yetkilendirme, sektör gereksinimi olan diğer işletim-yönetim sistemleri ile entegrasyon hususunda da neredeyse sınır olmaksızın operasyonu yönetebilmektesiniz. Bütün bunların yanı sıra, ufak tefek te olsa yaşanan sorunlar ve/veya yeni isteklerde de geri dönüş hızları ve çözüme yönelik danışmanlıkları da hani derler ya “Parayla alınmaz”, işte aynen bu tarife uyan bir Destek Merkezleri de mükemmel hizmet vermekte.

Ben iş yaşamımdaki tecrübelere dayanarak şunu söyleyebilirim;

“Her hangi bir şeye önce en azından bir şans verip denemek gerekir. Onun yararını veya zararını denemeden anlayamazsınız. Ama sonuçları görüp, anladıktan sonra vazgeçemiyorsanız seçiminiz ve yolunuz doğru demektir.”

Amonra Otelcilik Yazılımı bizim için doğru ve vaz geçilmez bir yoldur…

Nalan YILDIZ KIRCA
Asst. Guest Relation Manager
Long Beach Harmony & SPA

Yaklaşık 3 seneyi aşkın Hotech Yazılım ile yaptığımız işbirliği sayesinde Hotel Guest Review - HolidayCheck modülünü kullanmaktayız. HGR ürünü sayesinde daha önce HolidayCheck portalına bir türlü yansıtamadığımız misafir memnuniyetimizi, ürünün sağladığı kolaylıklar ile hizmetimize ayna tutar gibi yansıtmaya başladık. HGR ürünü sayesinde tek adımda yorum alabilmek hem misafir acısından hem personel acısından çok büyük avantaj, ayrıca alınan yorumların yayınlanma sürecini takip edebiliyor olmamız sistemin en büyük artısıdır. Bu sayede HolidayCheck puanımız ve sıralamamız artarken tercih edilen oteller arasında hızla yükseldik.

Long Beach Harmony & SPA tesisimizde faaliyete geçince orada da aynı şekilde HGR ürününü kullanmaya başladık. Hotech Yazılım ekibine bu süreçlerde her daim yanımızda oldukları için teşekkür ederiz ve başarılarının devamını dileriz...

İsmail BAŞARAN
Bilgi İşlem Müdürü
BABILLON HOTEL & SPA & RESTAURANT

BABILLON HOTEL & SPA & RESTAURANT ailesi olarak HOTECH’in ERP paketi Otello’yu kullanmaktayız. İlk günden beri full otomasyon konusunda uzun yollar katettiğimize inanıyorum. Otello’da bu güne kadar herhangi bir soruna rastlamadık. Gerek göreve yeni başlayan arkadaşlarımız gerekse de uzun yıllar yabancı sermaye otel programlarını kullanan arkadaşlarımız olsun, Otello’yu kısa sürede pekiştirdi. Kullandığımız programın Türk yazılımcıların başarısını gösteren örneklerden bir tanesi olduğunu düşünüyorum.

7 gün 24 saat destek hattı ve bu hattaki çalışanların ilgisi muazzam olarak değerlendirilebilir. Yeni bir işletme olduğumuz için göreve yeni başlayanlar, görevden ayrılanlar oluyor. Buna rağmen aynı konularda defalarca destek aldığımıza şahit oldum. Bir de eğitim boyutu var ki, ne zaman eğitim talebinde bulunduysak anında olumlu geri dönüş yapılıp tarafımıza ilgili alakalı eğitmenler gönderildi ve başarılı eğitimler verildi. Kısacası HOTECH, kurulum, eğitim, satış sonrası destek kısmında da yazılımda olduğu kadar başarılı.

Bir yıla yakın süredir oluşan tecrübelerime dayanarak toparlayacak olursak,, Hotech’i kesinlikle tavsiye ederim. Yukarıda bahsettiğim özelliklerin yanı sıra maddi boyutu da rakiplerine göre daha cazip olduğunu aşikar. Hotech ailesine, yönetim ekibinden, yazılım ekibine, destek ekibinden satış ekibine ve tabii ki de eğitmenlerine kurumum adına teşekkürlerimi iletmek isterim.

Başarılarınızın devamını dilerim..

Hülya ŞİLİ
Satış & Pazarlama Müdürü
Titan Hotels

2 seneyi aşkın bir süredir Titan Hotels olarak yorum portallarına yönelik Hotel Guest Review ürününü kullanıyoruz. Ürünün misafir, personel ve yöneticiler açısından çok kullanışlı olduğunu gönül rahatlığıyla ifade edebiliriz. Tesisimiz hakkında daha önceden yazılan yorumların yayınlanma oranı %30’larda iken HGR ile bu oran %70’lerin üzerine çıktığını tespit ettik. Tüm bu süreci panel üzerindeki takip sisteminden ve HolidayCheck, TripAdvisor sayfalarımızdaki yorum sayılarından gözlemleyebiliyoruz. Misafir memnuniyeti adına ekip olarak verdiğimiz emeğin ve hizmetin yanına sistemin de artılarını kattığımızda ortaya çıkan misafir memnuniyet oranımız gün geçtikçe daha da yükselmektedir. HOTECH ailesine, başta yazılım ekibine, destek personeline her daim yanımızda olduklarından ve her konuda desteklerini esirgemedikleri için teşekkür eder, güzel işbirliğimizin devamlılığını dilerim.

İlkay ŞEREMETLİ
Genel Müdür
Renata Suites Boutique Hotel

Otelimizi açmadan evvel otel yazılım sistemi firmaların hemen hemen hepsiyle görüştükten sonra, referans alma amaçlı birçok kullanıcı ile görüştüğümde herkesten olumlu dönüşler aldım. Diğer firmaların yanında fiyatının da mantık ölçüleri içerisinde olması sebebiyle tercih ettim. Ama şimdi o kadar memnun kaldım ki kendilerini her yerde tavsiye etmeye başladım. Yazılım şirketinin ekibinin genç ,dinamik ve zeki insanlarda kurulu olması en büyük artısı.
Renata Suites olarak gerek operasyonlarımızın çok hızlı ilerlemesinde en önemli etken olan ürünleriyle gerekse de hızlı ve etkin destek hizmetleriyle oteli açtığımız günden beri gece gündüz demeden yanımızda olan Hotech Yazılım profesyonel kadrosuna çok teşekkür ediyorum. Bu kadar kapsamlı içerikle bu kadar pratik olan bir ürünün yerli bir yazılım firması tarafından üretiliyor olması da ayrıca gurur verici.
Böyle devam ettiğiniz sürece her zaman ilk tercihim siz olacaksınız….
Teşekkürler HOTECH çalışanları.

Agah Okay ALKAN
Otel Sorumlusu
Sirkeci Mansion

2006 yılının Kasım ayında turizmde çalışmaya başladığımda, AmonRa hiç tanımadığım bir sektöre kolay adapte olabilmemdeki en önemli etkenlerden biri oldu. Özellikle kullanıcı dostu özelliği ile öne çıkan program, o günden bugüne baktığımda 10 yıl içerisinde turizm sektöründeki ve teknolojideki son gelişmelere ayak uydurarak hala bizim önemli bir çözüm ortağımız olma özelliğini koruyor.
Günlük operasyonların pratik şekilde halledilebildiği program, ayrıca isteğe uygun ve esnek olarak hazırlanabilen yönetsel raporlarla ileriye yönelik plan ve programlama yapılmasına oldukça yardımcı oluyor.
Operasyonumuzun farklı evrelerinde kullandığımız diğer programlarla kolay entegre olabilmesi bizim operasyonel anlamda bize ayrı bir esneklik sağlıyor.
Mükemmele ulaşmak için samimiyetle çalışan yazılımdaki arkadaşların katkılarını ve 7/24 operasyonel sorunların en çabuk şekilde çözümlenmesi için gayret gösteren arkadaşların emeklerini gözardı edemem.
Tabii son olarak unutmamamız gereken bir nokta da bu verimli programın yerli bir marka olmasıdır.
Bu vesile ile tüm HOTECH ekibine teşekkür ederim.

Harun ŞAHİN
Önbüro Müdürü
Limak Hotels

Çok değerli HOTECH ekibi; Limak Thermal Boutique Hotel olarak, Ağustos 2010 tarihi itibari ile programınızı kullanmaya başladık. Limak Turizm grubu olarak “Misafir memnuniyeti odaklı” hizmet anlayışımızın, sizlerin de “Müşteri memnuniyet odaklı hizmet anlayışı” ile örtüştüğünü görmek bizleri memnun ediyor. Süregelen süreçte; dinamik yapınız, gelişim odaklı, hızlı sonuç alma ve 7/24 kesintisiz hizmet veriyor olmanız kalitenizin ne seviyede olduğunun çok açık göstergesidir. İnanıyorumki bu anlayış ve yenilikçi bakış açınız ile en kısa sürede uluslararası alanda da söz sahibi olmanız kaçılınılmaz olacaktır. Henüz başlangıç aşamasında olmasına rağmen, Ors ve Cms alanında yaptığınız çalışmaların, mevcut bir çok uygulamanın çok çok üzerinde olduğunu özellikle belirtmek isterim. Bu vesile ile tüm HOTECH ekibine teşekkür eder, başarılı çalışmalarınızın artarak devam etmesini dilerim.

Berfu TEKBAŞ
CRM Müdürü
Steigenberger Hotel

HOTECH ile birlikte gerçekleştirdiğimiz projelerde canlı olarak da gözlemlediğim bir husus var ki o da bir otelin misafir memnuniyetini belli bir seviyeye çıkarması ve bunu da istikrarlı bir şekilde koruyabilmesi için kullandığı yazılımın çok büyük etkisi olduğudur. Bizlere sağladıkları CRM’in iki üç seviye ilerisi olarak tanımlanabilecek misafir merkezli uygulamalar, otelin operasyonuna göre şekillenebilen esnek ve çevik yazılım yapısı ve 7/24 sorularımızı cevaplayan cağrı merkezi, işte tüm bu bileşenler misafirlerimizin otelden tebessümle ayrılmalarına direk olmasa bile dolaylı olarak katkı sağlıyor.
Tüm ekibi canı gönülden kutluyorum. Teşekkürler.

Nihat VURAL
Koordinatör
Commodore Elite Suites &Spa

3 seneyi aşkın bir süredir misafir yorum portallarına yönelik olan HotelGuestReview ürününü kullanıyoruz. O zamanlar HolidayCheck portalında 700 civarı olan yorum sayımız şu an için 3000’in üzerine, tavsiye edilme oranımız ise %98’lere ulaşmış durumda. HGR’nin bu başarıdaki etkisini göz ardı edemeyiz. Aynı zamanda ürünü kullanırken HOTECH ekibi de bizden desteklerini hiç eksik etmemiş, her durumda devamlı iletişim halinde kalarak sadece bir yazılım şirketi değil aynı zamanda ürünlerinin peşini bırakmayıp kullancıları ile pozitif bir sinerji oluşturan bir ekip olduklarını da bizlere kanıtlamıştır. Tüm ekibi canı gönülden kutluyorum.

Şerafettin Çayar
Bilgi İşlem & Personel Md.
Anitta Hotel

2008 yılında 5 yıldıza terfi eden otelimizin artan kapasitesi ve hizmet çeşitliliğine paralel olarak yeni bir otel yönetim yazılımına ihtiyaç doğdu. Mevcut yazılım, ihtiyaçları karşılamaktan uzak olduğu gibi güvenlik açıkları ve destek konusunda yaşanan sıkıntılar otel işleyişini aksatacak boyutlardaydı. Yeni bir yazılım arayışında en çok önem verdiğimiz şey ise destek konusuydu. Araştırma sürecinde yazılım özellikleri, fiyatlandırma, şirketin tutumu, güvenilirlik, sektörel değişimlere uyum ve kesintisiz destek kriterlerinin tamamını karşılayabilen tek firma HOTECH oldu. Geçen 8 yıllık sürede profesyonel olmasına rağmen amatör ruhunu hiç kaybetmeyen, sektördeki değişimlere şaşırtıcı bir hızla uyum sağlayan, yazılımlarını sürekli geliştiren, özel taleplerimize dahi yanıt veren bir şirket gözlemledik. Bir çok şirketin destek hizmetlerine hafta içi mesai saatlerinde bile ulaşmak sorunken, HOTECH’in 7/24 kesintisiz destek hizmeti sunması en önemli güvencemiz oldu. Ülkemizdeki lider yazılım şirketlerinden biri olacaklarına gönülden inanıyor, bu güne kadar gösterdikleri performansın artarak devamını diliyorum.

Hatice CESUR
İ.K & Finans Müdürü
Büyük Abant Oteli

Büyük Abant Oteli olarak 2000 yılından bugüne Hotech Yazılım ile çalışmaktayız. Yaklaşık 16 yıldır Turizmde faaliyet gösteren işletmemiz, firmamızın ve çalışanların istekleri doğrultusunda stok programı ve satış, rezervasyon programları ile ilgili uzmanları ile 7/24 hizmet veren, uzaktan ya da birebir ziyaretleri ile hızlı çözüm üreten, önerilerde bulunan AmonRa işletmemize kaliteli hizmet vermektedir. Bundan dolayı işletmemiz çalışanları ve yönetim olarak mutluluk duymaktayız.
HOTECH firmasına, uzmanlarına ve destek ekibine teşekkür ederiz.

Kaan ERBAŞAR
Genel Müdür
Golden Way Hotel

Golden Way'i 3 sene önce açarken yazılım konusunda seçim yapma aşamasında önem verdiğimiz 3 konu vardı; operasyonel bazda ihtiyaçlarımızı karşılaması, güvenlik zafiyetinin olmaması ve en önemlisi de satış sonrası destek konusunda iyi bir hizmet alabilmek. Bu 3 önemli unsuru bize sağlayacağına inandığımız yazılımların dışındakileri eledikten sonra yaptığımız fayda/maliyet analizi de bize AmonRa'yı işaret edince seçimimiz de o yönde oldu ve bugünlere kadar geldik. İstanbul’un en büyük alkolsüz konsept hizmet tesislerinden biri olarak, bizimle birlikte 7/24 çalışan tüm personelinize teşekkür eder, başarılarınızın ve işbirliğimizin gelişerek devamını dilerim.

Orhan GÜMÜŞ
Genel Müdür
Maroon Hotels

2016 yılının başında kapılarımızı misafirlerimize Maroon otelleri olarak açtık ve tavsiye üzerine de yazılım konusunda HOTECH ürünlerini tercih ettik. Açıkçası anlatılan tavsiyede bulunan arkadaşlarıma başlarda şüpheli yaklaşmıştım, zaman ilerledikçe tavsiye üzerine yaptığımız bu seçimin ne kadar doğru bir karar olduğunu beklentilerimizin üzerinde her ihtiyaç duyduğumuzda çok daha iyi gözlemledim. Bu gözlemi yapmamdaki en büyük unsur AmonRa’nın sadece otel içerisinde kullandığımız bir ürün değil, satıştan desteğe, yazılımdan ArGe’ye kadar ete kemiğe bürünmüş koca bir ekip olduğu ve ihtiyaç duyduğumuz her an tüm imkanlarınız ile yanımızda olduğunuzu bizlere devamlı hissettirmenizdendir. Bu anlamda titiz ve çözüm odaklı Çalışmalarınızdan dolayı Teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim.

Banu BORA
Misafir İlişkileri Yöneticisi
Sueno Hotels

Öncelikle bizleri bu programla tanıştırdığınız için teşekkür ederiz. Program kurulumu sonrası HOTECH ekibine gece ve gündüz her saatte ulaşabilme imkanımızın olması ve destekleriyle sorunları anında çözmemiz bizim memnuniyetimizi arttırmıştır. Programı kullanmaya başladığımız ilk birkaç gün ufak sıkıntılar yaşasakta çözümü çabuk bulunmuş ve memnuniyetimiz sağlanmıştır. Program sayesinde yorumlarımızın en az %70’i yayınlanmakta ve pratik sistemi sayesinde iş yükümüzü hafifletmektedir. Mart 2016 itibariyle sizlerden almaya başladığımız hizmetten memnun kaldığımızı belirtir, iş birliğimizin devamını dileriz.

Arzu KOÇ
Guest Relation Manager
Aurum Spa Beach Resort

AmonRa sistemiyle otelimiz Aurum Spa Beach Resort geçen yıl tanışmış ve iş birliği içersine girmiştir. HGR sistemini kullanmaya başlamadan önce biz kullanıcılara özel olarak eğitim verilmiş ve her zaman HOTECH ekibi ile çalışmalarımızı sürdürmüş bulunmaktayız. Pratik, kolay ve akılcı bir yol ile misafirlerimizden otelimiz ile ilgili yorumları talep ederek işimizi çok kolaylaştıran bu sistem, hedeflediğimiz puana daha kolay ulaşmamızı sağladı. Her şeyin sisteme kaydedilmesi, yorumun yayınlanıp yayınlanmadığının takibi, mail adreslerinin kayıt altına alınması çok yararlı oldu. Kendi işletme azminiz ile sistemin kolaylığını birleştirdiğinizde güzel sonuçlar elde edebilirsiniz. Hizmeti herkese tavsiye ederek işbirliğimizin HOTECH ile daim olmasını dileriz. Bizler çok memnun kaldık ve bu sene de aynı şekilde çalışmayı düşünmekteyiz.

Taner YALLAGÖZ
Genel Müdür
Yasmak Hotels

Sayın HOTECH Ekibi, son dönemde yoğun bir iletişim zinciri ile, sizlerin de bildiği gibi otellerimizle ilgili bazı çalışmaları işletmemizin yönetim sistemi gereği OTELLO üzerine kurgulayarak çalışmalarımızı tamamladık. Bu konuda Salı ve Çarşamba günü genel bir denetim süreci yaşadık ve geliştirdiğimiz sistemi ilgili denetçilerle de paylaştık. Sonuçta 4 ve 5 yıldızlı pek çok otellere denetim yapmış olan denetim firması uygulamayı çok beğendiklerini dile getirirken, sistemin bu şekilde kullanılabilir olması sonucunda teşekkür ederek, hiç bir otelde otel paket programına entegre edilmiş kalite yönetim sistemi görmediklerini dile getirdiler. Bu bağlamda sizlerinde katkıları ve desteği ile güzel bir çalışmayı başardığımızı düşünüyorum. Tüm HOTECH ekibine teşekkür ediyorum. Elinize sağlık arkadaşlar!