loader

Kimseyi uykudan uyandırmayın

Yazılımda Çağrı Merkezi Ayrıcalığını Yaşayın


İnternet üzerinden bilgisayarınıza hızla bağlanıp sorunlarınızı çözmemizi sağlar.

Programınıza ait eğitim videolarını seyredebilir ve dökümanları okuyarak modül, konu ve işlemler hakkında detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.

Destek Talep Formu


Sıkça Sorulanlar

Evet, fiyatlandırma yapılırken oda sayınıza, bilgisayar kullanıcı sayınıza ve departmansal modül isteğinize göre fiyatlar değişim göstermektedir.

Lite Paket; 2* ve altı tesisler için uygun olup yapabileceğiniz işlemler ; Müşteri hesap (folyo), ön kasa/döviz, gün sonu işlem ve raporları, aksiyon/indirimler, fatura, acenta şirket anlaşmaları, cari hesap, muhasebe entegrasyon, forecast ve santral...
Standart Paket; 3*, 4* oteller ve Apart Oteller için idealdir, (Lite pakete ek olarak); grup rezervasyon, kontenjan takibi, aksiyon / indirimler, stok-Depo takibi, mailyet analizi, sayım ve devir, cari hesap, muhasebe entegrasyon, reçete, Pos...
Otello; A'dan Z'ye tüm modülleri kapsayan profesyonel otelcilik çözümüdür. 5* hotel ve 1. Sınıf Tatil Köyleri ile profesyonel bir bilgi yönetim sistemi kullanmak isteyen tüm konaklama işletmeleri için idealdir. (Standart pakete ek olarak), satış rezervasyon, resepsiyon / önkasa, banket -mekan planlama- menü planlama, spa (güzellik merkezi yön.), crm -misafir arşivi-iletişim,anketler-deerlendirme, plan rack ve room rack, tekin servis ve arıza takibi,depo staok takibi ve deönemsel sayım, departman ve ana talep değerlendirme ve satınalma, ürün, reçete ve tüketim ve maliyet hesapları.... ve ihtiyacınız olan tüm modüller. Bu paketimize dair detayları internet sitemizde çözümler sekmesinden de inceleyebilirsiniz...
Merkez ofisimiz; Akdeniz Üniversitesi Teknokent bünyesinde olması sebebiyle; "Teknoloji geliştirme bölgesinde faaliyet gösteren 5035 sayılı yasanın ilgili maddelerinde belirtilen yazılım firmaları KDV vergisinden muaftır."
Hotech destek ekibine: 7 gün 24 saat boyunca online olarak; buradan, +90 850 777 0 222 numaralı çağrı merkezimizden ya da support@hotech.systems adresinden ulaşabilirsiniz.
Bu sorunun cevabı çok klasik olacak ama, kısaca 'herkesten!'. Yazılım gibi ucu bucağı olmayan bir konuda hiç kimsenin en ufak bir isteğine kulağımızı kapatma lüksüne sahip değiliz. Ancak her denileni de yapma imkanına sahip değiliz. Bazen bir bellboy'un 'şunu şöyle yapsanız daha kolay olmaz mı' şeklinde ifade ettiği basit bir nokta, hiç birimizin aklına gelmemiş olabiliyor. Bu nedenle yapılsa da, yapılmasa da hiç bir istek veya öneriyi gözardı etmiyoruz. Sadece istekleri takip etmek için, binlerce dolar ödeyip satın aldığımız ve her yıl güncelleme ücreti ödediğimiz 'İstek Yönetim Sistemi' yazılımları kullanıyoruz. Makam, mevki, işletmesinin büyük-küçük olmasına bakmadan, tüm istekleri değerlendiriyor, bazılarını bir kaç saatte, bazılarını da bir kaç yılda sonuçlandırıyoruz. Bu süreç, isteğin niteliğine, aciliyetine, ne kadar işletmemizin işine yarayacağına, mevcut yazılım altyapımıza ne kadar uygun olduğuna vb. bir çok kriter çerçevesinde farklılık gösterebilir. Amacımız, 'her istediğinizi yaparız' naifliği ile 'biz gereken her şeyi yaptık zaten, size de kullanmak düşer' snoblugu arasında bir denge kurabilmek, kullanıcılarımızın bilgisini, yazılım bilgimiz ile yoğurup kolay ve uygulanabilir sonuçlara ulaşmaktır.
Evet, 7/24'ten tam olarak ne kast edildiğini sorgulayınca cevap kendiliğinden ortaya çıkıyor. Bu bir bakıma, 5-10 odalı bir pansiyon da verilen konaklama hizmeti ile 7 yıldzlı Deluxe bir otel de verilen konaklama hizmetinin karşılaştırılmasına benzer. -Teşbih'te hata olmazmış! :-)
Rakiplerimizin 7/24'ten kastettiği: Her saat bizi arayabilirsiniz, zaten mesai saati dışında büroda olmamızı beklemeyin, ama iletişim çağındayız, ceplerimiz var. Aradığınızda cep telefonumuz çekmeyebilir, seyahat halinde olduğumuzdan telefonumuz kapalı olabilir, yada pek doğal haliyle uyuyor olabiliriz. Eğer telefonumuzu çaldırabilecek aşamaya kadar başarılı olmuşsanız sorunun nerdeyse yarısını çözdünüz demektir. Sonrasında da uyanmamız, kendimize gelmemiz ve sizi dinlememiz aşamasında, inşallah o saatte bizi aramanıza değecek kadar önemli bir sorun için aramışsınızdır! Bağlanmak v.s. gerektiğinde de bakarız duruma. Ama zaten siz bu durumda muhtemelen sorunun cözümü için ertesi günü bekleyecek kadar anlayışlısınızdır.
Hotech'in 7/24'ten kastettiği: Her saat bizi aynı sabit numaradan arayabilirsiniz. Destek Ekibimiz, otelinizin resepsiyon çalışanları gibi vardiyalı çalışır. Hepsi işinin ehli, gerekli teknik eğitimleri almış, kişisel gelişim eğitimlerini de devamli olarak alan, tüm talepleri ve cevaplarını sistem üzerinde takip eden, birbirinden haberdar olan gerçek bir ekip. Yani gece çalışanlar, gündüz uyumuş, normal mesaisinde, internet ve bilgisayari başında, 'tam teşekküllü' Çağrı Merkezinin o anki sorumluları. Elbetteki buna hafta sonları, bayram, tatil v.s. yılın 365 gun, 6 saati dahil! Dolayısı ile Hotech Yazılım'in 7/24'ünde gerçek bir çağrı merkezi çalışma mantığı vardır. Rakiplerimizin ise, cep telefonlarından ulaşma çabalarınız! Bize en yakın duran rakibimizin gelebildiği nokta ise, periyodik olarak uykusundan feragat etmeyi göze alabilmiş nobetçi destekcilere yönlendirilmiş telefonlar!