loader
Kapat
Kullanıcı deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na Dair Aydınlatma Metni sayfasından erişebilirsiniz.
NEWSLETTER

E-Bülten Sayı 24

Newsletter-24

Merhaba,

Temmuz ayı sayımızda sizlere Turizm Sektöründe Dijital Dönüşümü anlattığımız canlı yayından, Ücretsiz Hotech Eğitimlerinden, ve mutlaka kullanmanız gereken HouseKeeping modülünden bahsedeceğiz.

Hepinize başarılı sezonlar diliyoruz.



Bizi takip etmeyi unutmayın!

Sevgilerle

Hotech Ekibi


Turizm Sektöründe Dijital Dönüşüm - A PARA CANLI YAYINI

⭐️CTO'muz Hamdullah Turgut, turizm sektöründe dijital dönüşüm konusu ile A Para canlı yayınına katıldı.
🔹Hamdullah Turgut, özellikle datanın önemi ve datanın kullanımı konusunda değerli bilgiler verdi.

Videoyu İzle

HGR - Misafirlerinizin Yorumlarını Kaçırmayın!


Yorum portallarıyla entegre yönetim HGR ile çok kolay:

  • 🔹HolidayCheck ve TripAdvisor entegrasyonu.
  • 🔹Misafirleriniz üyelik gerektirmeden tek adımda yorum yazabilir.
  • 🔹Misafirleriniz otel içerisinde kendi mobil cihazlarından puanlama yapabilirler.
  • 🔹Konaklama sonrası gönderilen e-postalar ile portala tek tıkla yorum yazabilirler.
  • 🔹Misafirler tarafından yazılan tüm yorumlara önceden erişip hızlı geri dönüş imkanı yakalarsınız.
  • 🔹Yapılan yorumların istatistiksel verlerini alabilirsiniz.
DETAYLI BİLGİ AL


Hotech Otellerin ve Otelcilerin Yanında!

Hotech olarak son dönemlerde yaptığımız eğitimlerle otellerin ve otelcilerin yanında yer almaya devam ediyoruz. Günümüz yeni trendlerini, CRM’i merkez nokta alarak, yeni kuşak misafirlerimizin (milenyum ve Z) otele girmeden önce, konaklama sırasında ve otelden çıktıktan sonraki tüm süreçlerini teknolojik bilgimizle ve tecrübemizle, şu anlık ücretsiz olarak otellere ve otelcilere aktarıyoruz. Bu kapsamda çok sayıda otele ve otelciye eğitimler verdik. Bu eğitimlerin konu başlıklarından bazıları;

  • Pazarlamanın Tarihi
  • Otellerde CRM kullanımı
  • Misafir Yolculuk Haritası
  • Misafir sadakatı sağlamanın 5 yolu
  • Resort Otellerde Müşteri Deneyimi
  • Yeni Misafirler ; Milenyum Kuşağı

Otel Teknoloji Ekosistemi olarak bu eğitimleri vermeye devam edeceğiz.

Devamını Oku

Mobile House Keeping - Facility Management


Kullandığınız otel yazılımı her ne olursa olsun kolayca entegrasyon sağlanıyor, böylece otel içi operasyonlarını iyileştirmek veya maliyetlerinizi düşürmek için anahtar olacak heyecan verici istatistiklere sahip olabiliyorsunuz. Çift yönlü otel yazılımı entegrasyonu ile kirli odalarınızla ilgili temizlik operasyonunun başlangıç ​​ve bitiş zamanları anında Otello platformuna yansıtılmaktadır. Bu kapsamda otomatik ve entegre bir sistem en başta Ön büro departmanının iş yükünü azaltırken misafirlerin bekleme süresini kısaltması açısından düşünüldüğünde de direk misafir memnuniyeti ile ilintilidir. Bu kapsamda otomatik ve entegre bir sistem en başta Ön büro departmanının iş yükünü azaltırken misafirlerin bekleme süresini kısaltması açısından düşünüldüğünde de direk misafir memnuniyeti ile ilintilidir.

DETAYLI BİLGİ AL



HOTECH tarafından gönderilen maillerin yanı sıra bizi sosyal medyadan da takip edebilirsiniz.
Wiki Facebook Twitter Blog Instagram LınkedIn

Eğer e-postamızı Junk-mail/Spam olarak alıyorsanız, lütfen "Spam değil" olarak işaretleyin ya da "Güvenli Kullanıcı" listesine alın. Bizden e-bülten almak istemiyorsanız lütfen buraya tıklayınız.